Saturday, December 29, 2012

Wyróznienie Liebster Blog Award


Chciałabym podziękować Doni za wyróżnienie jakie otrzymał mój blog. Pierwszy post na tym blogu pojawił się 11.04.2011, stopniowo stawał się coraz bardziej popularny, jednak zostawiłam go, aby po ponad roku nieobecności wrócić - wróciłam dzisiaj. Jestem zaskoczona, że tak szybko zostałam wyróżniona i bardzo się cieszę z tego powodu. :)

Na czym polega wyróżnienie "Liebster Blog"?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Doni zadała mi następujące pytania:
1. Kiedy założyłaś bloga?
Pierwszy post pojawił się 11.04.2011
2. Co robisz, kiedy nikt nie widzi ? :)
Płaczę
3. Punktualna czy spóźnialska?
Spóźnialska
4. Twoje 3 najlepsze cechy
Nie umiem powiedzieć. Zapytaj przyjaciół :)
5. Chciałabyś coś w sobie zmienić?
Tak
6. Czy w Twoim życiu coś zmienił blog?
Tak, blog pomaga mi wyrażać siebie, gdy ktoś komentuje posty, czuję się potrzebna.
7. Co jest Twoją zdecydowanie mocną stroną?
Zawsze jestem po stronie przyjaciół, nawet gdy nie mają racji.
8. Jesteś śpiochem czy rannym ptaszkiem? :)
Śpiochem
9. Czy spełniło się kiedyś Twoje najskrytsze marzenie?
Tak, prawie do końca ;)
10. Ulubiony kolor? 
Niebieski i czerwony
11.Gdybym miała 10 tysięcy złotych, kupiłabym ... ? :)
Nwm. ;P

Nominowani przeze mnie:

A to moje pytania do was :)
1. Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga?
2. Wolisz spędzać czas z przyjaciółmi czy rodziną?
3. Gdybyś miała umrzeć to jak?
4. Jesteś szczęśliwa?
5. Jaki jest największy problem na świecie, według Ciebie?
6. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać?
7. Masz jakieś zwierzę?
8. Z czego/kogo czerpiesz inspiracje?
9. Ulubiony utwór muzyczny?
10. Ulubiona książka?
11. Ulubione danie?

5 comments:

  1. Witaj. Dziękuję za wyróżnienie. To uskrzydla i daje dodatkową dawkę radości. Odpowiem na pytania troszkę póżniej bo ciągle cierpię na brak czasu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. też się kiedyś w to bawiłam
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za wyróżnienie!

    ReplyDelete

Mój blog to nie tablica ogłoszeń, nie rób spamu. Dziękuję za komentarze i obserwację, z pewnością wpadnę na twojego bloga, nie musisz mnie do tego zachęcać. Obserwuję i komentuję to co mi się podoba, więc do tego też nie potrzebuję dodatkowego zaproszenia. Miłego dnia :)
Nathalie

Please don't make spam. Thanks for all comments. You don't have to write to me somethiing like "Can you visit my blog", I will do that without your request. Have a nice day :)
Nathalie